Saturday 13 July 2013

Lawatan YB Menteri ke Bazaar Ramadan Masjid India

Kira-kira jam 3 petang semalam Menteri Wilayah Persekutuan, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor telah turun sendiri ke Masjid India untuk melihat dengan lebih dekat masalah yang dihadapi peniaga dan isu-isu lain seperti kebersihan dan susun atur tapak adakah seperti yang telah ditetapkan DBKL. 


Dalam lawatan beliau, Menteri Wilayah Persekutuan gembira apabila peniaga-peniaga adalah kalangan orang tempatan, tidak seperti sebelum ini tapak dijual kepada warga asing. "Saya gembira bila tengok orang tempatan yang berniaga, lebih banyak yang kita boleh bantu jika perkara seperti ini berterusan" tambahnya lagi.


YB Menteri meluangkan masa lebih daripada 1 jam untuk berbual dengan peniaga dan melihat keadaan sekeliling. Sebelum beredar YB Menteri bercakap kepada media yang beliau telah mengesan beberapa perkara dan akan selesaikan segala masalah ini secepat mungkin.


0 comments:

Post a Comment

Akaun ini tidak bertanggungjawab terhadap komen yang disiarkan melalui laman blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.