Friday 7 June 2013

Sumbangan Ikhlas Dari YB Menteri Wilayah Buat Keluarga Arwah Mohd Shahrulnizam Ahmad Nazari

Semalam kira-kira jam 8.00 malam rombongan dari Kementerian Wilayah Persekutuan yang diwakili oleh SUSK En Mohd Rahimi bin Rejab telah hadir menemui keluarga arwah Mohd Shahrulnizam bin Ahmad Nazari di MAS Kargo LCCT Sepang.



Jenazah yang tiba kira-kira jam 8.30 malam disambut dengan suasan hiba dan penuh sebak. Walaubagaimanapun, atas arahan pihak pengurusan MAS Kargo, kami tidak dibenarkan untuk mengambil sebarang gambar ketika jenazah tiba.

 
Dalam pada itu, SUSK En Rahimi Bin Rejab sempat menyampaikan sumbangan ikhlas bagi pihak YB DS Tengku Adnan Tengku Mansor dan Kementerian Wilayah Persekutuan sebagai membantu meringankan beban keluarga arwah.
 
 
Inilah semangat yang rakyat Malaysia patut tunjukkan demi mengharumkan nama Negara tercinta nyawa dan raga sanggup diketepikan. Kami di warga Kementerian Wilayah mendoakan agar roh arwah ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh. Al-Fatihah.


 
 
 


0 comments:

Post a Comment

Akaun ini tidak bertanggungjawab terhadap komen yang disiarkan melalui laman blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.