Sunday 9 June 2013

Keprihatinan Menteri Wilayah, Rakyat Akan Terus Terbela

Pada Sabtu lepas, saya bersama Datuk Bandar Kuala Lumpur dan Datuk KSU telah membuat lawatan ke Keramat Mall. Lawatan yang berlangsung selama lebih kurang 1 jam itu telah berbincang mengenai masalah perpindahan ke ruang tapak baru yang telah disediakan.Turut bersama dalam perbincangan tersebut adalah Ahli Parlimen Titiwangsa Datuk Johari Abdul Ghani.
 


 
Selesai mendengar dan meninjau keadaan di Keramat Mall, saya bergerak untuk melihat sendiri keadaan di Pasar Keramat lama.

 
 
Masalah bau serta kebersihan perlu diutamakan, kita tidak mahu mengambil sebarang risiko jika berlaku masalah berkaitan kesihatan dan sebagainya. Tetapi perbincangan lanjut akan diadakan bagi mencapai kata sepakat agar semua pihak berpuas hati dan yang paling penting peniaga-peniaga pasar ini dapat berniaga dalam keadaan yang selesa. Pengunjung juga akan merasa lebih yakin untuk membeli.


0 comments:

Post a Comment

Akaun ini tidak bertanggungjawab terhadap komen yang disiarkan melalui laman blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.