Monday 16 February 2015

Sekretariat khas tangani kemelut MIC - Tengku Adnan

Barisan Nasional (BN) mencadangkan satu sekretariat khas yang ditadbir urus oleh parti berkenaan ditubuhkan bagi menyelesaikan kemelut dalaman MIC.

Setiausaha Agung BN, Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor berkata cadangan itu dicapai hasil pertemuannya bersama Pengerusi BN, Datuk Seri Najib Razak; Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Timbalan Presiden MIC, Datuk Seri Dr S Subramaniam di Pejabat Perdana Menteri, pagi tadi.

Bagaimana pun, pada pertemuan itu, Presiden MIC, Datuk Seri G Palanivel tidak dapat menghadirkan diri atas alasan masalah kesihatan yang dihadapi isterinya dan menghantar wakil iaitu anggota Jawatankuasa Kerja Pusat MIC Datuk S Sothinathan.

Tengku Adnan berkata, BN masih menunggu keputusan Palanivel mengenai cadangan penubuhan sekretariat itu memandangkan beliau tidak hadir pada pertemuan itu.

"Kita tidak mahu wakil, kita mahu Presiden MIC (Palanivel) sendiri yang menghadiri pertemuan itu, jadi kita masih tunggu keputusannya" katanya pada sidang media di sini, hari ini.

-SUMBER

0 comments:

Post a Comment

Akaun ini tidak bertanggungjawab terhadap komen yang disiarkan melalui laman blog ini. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.